sunnuntai 3. elokuuta 2014

Helteiset kuulumiset, elossa ollaan!

Viikosta toiseen jatkunut helle alkaa jo tympiä. Tuntuu, että kasvava vatsa on kuin lämpöpatteri! Yöt menee yleensä kylmässä suihkussa muutaman tunnin välein juostessa : D Onneksi on pelastuksena tuuletin! Voi kun alkaisi hieman ilmat viilentyä, olisin niin tyytyväinen.

Maanantaina on minulla viimeinen työpäivä. Jään kesälomalle siihen asti ja sitten kuukautta ennen laskettua aikaa virallisesti äitiyslomalle. Määräaikaista työsopimustani ei nyt valitettavasti jatkettu enää. Toisaalta minua on vaivannut edelleen selkä- ja kylkikivut, jotka hieman vaikeuttavat töiden tekemistä. Jollain asteella ihan tyytyväinen olen, kun saan jo jäädä kotiin lepäämään. Tottakai rahahuolet astuvat kuvioihin, mutta uskon, että kyllä minä jotenkin selviän :)

Äitiyspakkaus saapui perjantaina. Olen kyllä pakkaukseen todella tyytyväinen. Keltaiset ja oranssit vaatteet vein Konttiin, niitä en pojalla halua käyttää. Muuten kyllä kaikki vaatteet ja tarvikkeet pääsevät ahkeraan käyttöön varmasti :) En nyt ala äitiyspakkausta täällä blogissa sen enempää esittelemään, koska kaikki tuotteet löytyy kuvien kera kelan sivuilta. Ne omat lempparini pakkauksesta olivat makuupussi, toppapuku, valkoiset bodyt sekä sekä valko-ruskea pähkinäkuvioinen body. Äitiyspakkaus löytyy kokonaisuudessaan täältä!

Vauvalle alkaa olla kaikki jo hankittuna. Pari päivää sitten käytiin shoppailemassa äitin kanssa Ikeassa. Ostettiin vauvalle pyllypyyhkeitä, amme, roikkuva lelu pinnasängyn ylle jne. Tänään laitoin myös tilaukseen tuttipullot, harsoja, pinnasängyn reunapehmusteen, katosverhot ja lakanat. Eli kaikki suuret ostokset on nyt tehty! Lapsen isä ei ole mihinkään hankintoihin halunnut tai pystynyt edelleenkään osallistumaan, kaiken olen lapselle itse kustantanut... Lapsen isä on myös monesti ollut tulossa juttelemaan luokseni lapsen asioista, mutta onkin sitten tehnyt oharit joka kerta. Kyllä olen koko ihmiseen niin pettynyt, etten voi sanoin kuvailla.

Toisaalta kun tätä tulevaa yksinhuoltajuutta olen pääni sisällä käsitellyt niin olen tyytyväinen. Tulen kyllä pärjäämään. Ja vaikka rankkaa tulee olemaan varmasti, niin uskon, että minun ja lapsen välinen suhde tulee olemaan vielä erityislaatuisempi, koska meitä on vain kaksi. Lapsella tulee olemaan varmasti täydellinen pieni perhe, johon kuuluu äiti sekä kasa kurittomia karvakinttuja <3

mökillä :) tummat oli pilvet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti