keskiviikko 20. elokuuta 2014

Millainen minä olen?

Luonne ja ulkonäkö
Luonteeltani olen omasta mielestäni iloinen ja päättäväinen ihminen. Ulkonäöltäni olen aika tavallinen, suomalaisen näköinen tyttönen. Minulla on vaalean ruskeat hiukset, vihreät silmät ja pitkät silmäripset. Kesäisin hiukseni vaalenevat paljon auringonvalon takia. Hirveästi en yleensä meikkiä käytä, ellei ole sitten juhlia tai muuta syytä meikkaamiselle. Kotona en jaksa meikata ollenkaan. Kotona viihdyn ohuissa kollareissa tai legginseissä, kaupungilla farkuissa ja saappaissa.

Perhe
Perheeseeni kuuluu kaksi pienikokoista koiraa. Toinen on rodultaan sekarotuinen ja toinen on cockerspanieli. Nurkissani asustaa myös valkoinen vanha kani, joka on ollut minulla jo vuosia. Eläimet ovat aina olleet todella tärkeitä minulle, enkä niistä voi kuvitellakaan luopuvani, vaikka perheeseen lapsi syntyykin. Kovin läheinen olen vanhempieni ja sisarusteni kanssa, joten hekin kuuluvat perheeseeni, vaikka emme saman katon alla asukaan. Kaikkein läheisin ihminen minulle tässä maailmassa on oma äitini. Minulla on muutama läheinen ystävä, joiden kanssa vietän aikaa. Sitten on tietenkin niitä kavereita paljon, joita ei niin usein tule nähtyä. Mitään parasta ystävää minulla ei oikeastaan ole koskaan ollutkaan.















Koti ja vapaa-aika
Asun 52-neliöisessä saunallisessa rivitalokaksiossa rauhallisella paikkakunnalla. Rakastan kotiani. Viihdyn täällä hyvin, eivätkä päivät tunnu pitkiltä. Vapaa-ajallani tällä hetkellä touhuan eläinteni kanssa, neulon ja lenkkeilen. Välillä innostun valokuvailemaan järjestelmäkamerallani, yleensä "uhrina" eläimet. Vauvan synnyttyä tuleekin varmasti otettua kuvia sitten enemmän :) Tykkään käydä mökillämme sekä muutenkin liikkua luonnossa koirien kanssa. En tykkää helteistä, lempivuodenaikani on syksy. Rakastan sadetta, silloin yleensä lähden koirien kanssa lenkille. Jos tekemisenpuute iskee, niin minua viihdyttää lempisarjani Pretty Little Liars. Paljon vietän aikaa yksin. Ei minusta silti kovinkaan yksinäiseltä tunnu, onhan minulla eläimet seuranani aina.














Äitiys
Äitinä tulen olemaan varmasti huolehtivainen ja rakastava, niinkuin varmasti jokainen äiti on omalle lapselleen. Valmistautuminen tulevaan äitiyteen ja perheenlisäykseen on opettanut minua olemaan säästäväisempi rahan suhteen, suunnittelemaan enemmän tulevaisuutta sekä asettamaan lapsen itseni edelle jo nyt, vaikka lapsi vielä mahassa onkin. Ennen tykkäsin hankkia itselleni paljon uusia vaatteita jopa hieman holtittomasti rahaa kuluttaen. Nykyään pohdin pitkään, että tarvitsenko oikeasti uusia vaatteita, vai voisiko rahan käyttää viisaammin. Toisaalta olen alkanut hieman hamstraamaan käyttötavaraa, pahan päivän varalle :D Esimerkiksi hoitoaineita, hammastahnaa, vessapaperia... Kuulostaa jotenkin hullulta, mutta en tiedä miksi minusta on sellainen tullut : D














Muuta mukavaa...

Tykkään rentoutua siivoamalla asuntoani. Tulee hyvä mieli, kun on puhdasta. Minusta pesuaineet vaan tuoksuvat tällä hetkellä niin ihanilta, tulee siivottua senkin takia usein. Imuroin yleensä kerran päivässä, eläinten takia.

Lempivärini on valkoinen. Tykkään käyttää mustia ja pinkkejä vaatteita, sisustuksessa suosin valkoista suurimmaksi osaksi. Oman kodin sisustaminen on minulle tärkeä juttu, sisustus elääkin koko ajan kodissani.

Keräilen muumimukeja ja muitakin muumi-astioita. Mukeja löytyy tällä hetkellä 47 kappaletta. Oma muumimuki-kaappi onkin ylpeyden aiheeni. Muumimukit eivät ole käytössä, vaan koristeena enimmäkseen vain. Ehkä sen takia, että suurin osa mukeista on sellaisia, joita ei enää myydä.
















Noh siinäpä oli hieman lisää tästä ruudun takana kirjoittelevasta mammasta :D Nyt lähdenkin hedelmäsalaatin tekoon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti