sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Ne ensimmäiset potkut!

Parin kolmen päivän ajan olen pikku Pätkiksen liikkeitä tuntenut. Arvelinkin tuossa viikko sitten, että kohta alkaa varmaan liikkeet tuntua ja oikeassahan sitä olin :)

Liikeet tuntuvat aina silloin kun lepään. Eilen ajattelin ottaa päiväunet ruokailun jälkeen. Asetuin nukkumaan oikealle kyljelleni ja neljä pientä peräkkäistä potkua tuntui vatsassa. Enhän minä osannut tietenkään nukkua! Pieni on ottanut elämäntehtäväkseen minun valvottamisen, kun nytkin potkut ajoittuvat aina lepohetkeeni :D Tosin niinhän se taitaa olla, että kun äiti lepää niin vauva liikkuu enemmän. Huipputunne kuitenkin <3

Mitään kovin selkeitä liikkeitä en vielä tunne etuseinämä istukkani takia. Varmasti nyt koko ajan alan tuntemaan enemmän potkuja ja liikkeitä kun vauva kasvaa.

Rakenneultraan enää kolme päivää! Huihui :o Toivottavasti siellä masussa on kaikki hyvin ja sukupuolikin selviää. Kovasti ihmettelen, jos siellä asukki onkin tyttö. Poikaolo on koko ajan ollut :D Mitään väliähän sukupuolella ei minulle ole, terve lapsi olisi tietenkin se suurin toiveeni <3


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti