torstai 19. helmikuuta 2015

Mammatreffit

Elämäni ensimmäiset mammatreffit takana ja voin kertoa, että olen kyllä niin iloinen! Kyseessä oli täysin samassa tilanteessa oleva yksinhuoltaja, kuin itsekin olen. Paljon maailman avartui ja ensi viikolla tapaammekin jo uudestaan. Aivan ihanaa saada täysin samanhenkinen ystävä meidän elämään mukaan.

Mammatreffeihin mahtui lenkkeilyä, kahvittelua ja vauvojen pusuttelua. Aivan tosi kivaa oli, en voi lakata hehkuttamasta! Jo ensi viikolla onneksi uudestaan, ai että <3 Onneksi täällä Kuopiossa on nyt minulla ainakin yksi pienen lapsen ystävä, jota aion tavata säännöllisesti. Ystäviä kun ei koskaan voi olla liikaa <3


4 kommenttia:

  1. Onpa kivaa! Tuli hyvä mieli tästä postauksesta :) Mä olen kanssa super-iloinen, kun ihan naapurista löytyi äitikaveri jonka kanssa tuli heti juttua kun olis kauemminkin tunnettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo samanhenkinen mammakaveri on itselleni ainakin tosi iso juttu, aivan ihanaa on jakaa kaikkia äitiyden tuomia ajatuksia ja pohtia yhdessä millon mitäkin. Ihanaa, että sinullekin on tuollainen ystävä löytynyt ja vieläpä naapurista! :D

      Poista
  2. Kivaa, että olet löytänyt samassa tilanteessa olevan kaverin! :) Itselläni ei oo oikein yhtäkään... Tai yksi löytyy, jolla on pieniä lapsia, mutta hänellä tosiaan 2 lasta ja jo taapero-ikäisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi : D on se kuitenkin vähän erilaista sitten jos ystävällä onkin jo taapero-ikäiset lapset, tosin onhan hekin joskus pieniä vauvoja olleet :D harmi kun tekin asutte niin kaukana meistä :(

      Poista