sunnuntai 7. joulukuuta 2014

KUN ON KUUMA!

Tätä asiaa olen ihmetellyt jo heti kun pääsin poikaani kunnolla tutustumaan. Hänellä on nimittäin aina kuuma! Usein ihan hiki. Ei hänellä kuumetta tietenkään ole, eikä tämä meidän asunto minusta nyt liian kuumakaan ole.

Aina kun hän herää niin body on hiestä märkä, vaikka peittoa ei juurikaan edes päällä olisi. Ja minusta tuntuu, että tuo hiki ihan haiskahtaa. Voikohan se edes olla mahdollista tuon ikäisellä? :D Ja tosiaan ihan ohuita vaatteita hänelle puen, en mitään paksuja villavaatteita. Nyt olen täällä kotosalla ollessamme käyttänyt lyhythihaisia bodeja ja en ole pojalle niiden päälle edes housuja laittanut. Yöasuna pojalla on lyhythihainen kesäbody, eikä housuja tai sukkiakaan ollenkaan. Ainoastaan siis body ja ohuet raapimissuojat käsissä.

Itse kun nukun kahden peiton alla joka yö villasukat jalassa niin todella vaikeaa kuvitella, että miten pienellä vauvalla sitten on aina kuuma? Innolla kesähelteitä odottelen :D





3 kommenttia:

  1. Onpas hän söpö. :)
    Mulla nyt 6viikkoinen vauva ja alussa oli kyllä aivan päinvastoin, minä hikoilin ja vauvan tuli vilu ellei hänellä ollut kunnolla vaatetta päällään... Mistä lie johtuu... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehh kiitoksia :) mä muistan kanssa, että aivan vastasyntyneenä pojalla oli kylmä heti kun alasti hänet riisui. nykyään oikein nauttii kun ei ole vaatetta päällä : D

      Poista
  2. Meidän vauvan kanssa se meinasi mennä sirkukseksi viime kesänä, kun oli niin kuuma. Lopulta hommasimme jäähdytyslaitteen, ja se kyllä helpotti meitä kaikkia. Toivottavasti teillä on mennyt hyvin kesähelteillä!

    VastaaPoista